Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 1.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 2.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 3.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 4.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 5.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 6.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 7.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 8.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 9.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 10.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 11.
  • Конспект 'Ēdināšanas uzņēmuma SIA "Oškrogs" SVID analīze', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  SVID analīze - teorīja    4
  SVID analīze    7
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Ēdināšanas uzņēmums atrodas pie Ķeguma, aptuveni 50 minūšu braucienā no Rīgas.
2. Ievērojamākās apskates vietas tuvumā - Daugavas HES kaskādes muzejs, A.Pumpura muzejs, rūķu muzejs Birzgalē, Uldavena koka pils Lielvārdē, Lindes muižas parks.
3. SIA „Oškrogs” netiek veiktas lielas reklāmas aktivitātes, tādēļ tā nav ieguvusi pietiekoši lielu popularitāti.
4. Līdz ar nodokļu un dažādu likumdošanas izmaiņu procesiem, nereti tiek paaugstinātas cenas, kas veicina klientu skaita samazināšanos.
5. Dažādu faktoru ietekmē, pasliktinoties SIA ”Oškrogs” finansiālajam stāvoklim, var nākties samazināt darbinieku algas, piemēram, ziemas sezonā, līdz ar to darbinieki var izvēlēties pamest darbu un pieņemt darbu kādā no konkurentu ēdināšanas uzņēmumiem.
6. Neveic sava tēla popularizēšanu reklāmas veidā, tomēr būtu iespējams izveidot reklāmas kampaņas, lai par uzņēmumu uzzinātu visā Latvijas teritorijā. Piemēram, sadarbības izveidošana ar populārākajām tūrisma aģentūrām.
7. ar ES fondu piesaistes palīdzību ir iespējams attīstīt SIA „Oškrogs” darbību, paplašinot pakalpojumu klāstu vai veicot modernizāciju un uzlabošanu.

Коментарий автора
Atlants