Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Psiholoģisko vērojumu prakse pirmsskolā', 10.
Фрагмент работы

Pirmsskolas izglītības iestāde darbojas kopš 1960. gada 13. novembra. Kolektīvā strādā 12 darbinieki: 6 pedagogi un 6 tehniskie darbinieki. Bērnudārzā mācās 56 bērni.
Pirmsskolas izglītības iestādes:
Mērķis: Attīstīt bērna aktivitāti, vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un iepriekšējo paaudžu radītās kultūras vērtības laukos, veidojot garīgi attīstītu, patstāvīgu, atbildīgu un kulturālu personību, kas ir gatava uzsākt pamatizglītības apguvi.

Uzdevumi: 1. Attīstīt bērnā pašapziņu, toleranci un prasmi darboties kolektīvā.
2. Veidot izpratni par latviskām tradīcijām un piederību Latvijas valstij.
3. Attīstīt sadzīves iemaņas un prasmes, nostiprinot katra bērna veselību un fiziskās aktivitātes attīstību.
4. Virzīt bērna individuālos iespaidus uz apkārtējās pasaules uztveri, kopsakarībām un rosināt to dažādi attēlot vārdos, kustībās, krāsās un skaņās.
5. Radīt vidi un nodrošināt apstākļus bērnu identitātes attīstībai, aktualitātes radīšanai un patstāvīgai darbībai.
6. Radīt bērnos interesi par skolu un par mācībām skolā.
Rezultāts: Bērnam ir nepieciešamo prasmju un iemaņu kopums un viņš ir gatavs uzsākt pamatizglītības apguvi skolā.…

Коментарий автора
Atlants