-
Prakse lauku tūrisma uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma dibināšanas juridiskā forma, darbības veidi un vide | 6 |
1.1. | Uzņēmuma dibināšana | 6 |
1.2. | Uzņēmuma mārketinga vide | 7 |
2. | Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi | 11 |
3. | Grāmatvedības politika | 14 |
3.1. | Grāmatvedības uzskaites metodika | 14 |
3.2. | Ilgtermiņa ieguldījumu uzskaites kārtība | 19 |
3.3. | Naudas līdzekļu uzskaite | 26 |
3.4. | Krājumu uzskaite | 28 |
3.5. | Inventarizācija uzņēmumā | 29 |
3.6. | Uzņēmuma konta plāns | 32 |
3.7. | Gada pārskata sagatavošana uzņēmumā | 33 |
3.8. | Gada pārskata galvenie finanšu rādītāji | 40 |
4. | Pašizmaksas pamatprincipi, izmaksas, cenu veidošanas pamatprincipi | 45 |
5. | Nodokļi | 48 |
6. | Personāls | 50 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Pielikums SIA „X” gada pārskats | 56 |
Tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un straujāk augošajām nozarēm Kurzemē un ir uzskatāms par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Citu Latvijas reģionu un valstu iedzīvotāju viesošanās Kurzemē pašreiz sniedz nozīmīgus ienākumus Kurzemes pilsētu un rajonu ekonomikā. Kurzemē tūrisms ir nozīmīgs tāpēc, ka rada jaunas darba vietas un papildus ienākumu avotus vietējiem iedzīvotājiem, kas citās nozarēs ir daudz sarežģītāk paveicams un prasa daudz lielākus ieguldījumus. Tādēļ tūrisma pakalpojumi ar augstu pievienoto vērtību uzskatāmi par vienu no Kurzemes reģiona attīstības stratēģiskajām iespējām un prioritātēm. Kā nozīmīgākie tūrisma resursi jāmin ainavu un bioloģiskā daudzveidība, ūdeņi (upes, ezeri, avoti), meži, pļavas, purvi, īpaši aizsargājamās dabas teritorijas – rezervāti, nacionālie parki, dabas parki, aizsargājamo ainavu apvidi, dabas liegumi, kā arī atsevišķas savvaļas dzīvnieku un augu sugas.
Lai veiktu pastāvīgu reģionālo tūrisma analīzi un mārketingu, koordinētu tūrisma attīstību un popularizētu tūrisma iespējas reģionā, Kurzemes pašvaldības kopā ar tūrisma uzņēmumiem 2001.gadā izveidoja Kurzemes Tūrisma Asociāciju kas ir galvenā koordinējošā tūrisma organizācija Kurzemē, kuras mērķi ir veicināt reģionālo tūrisma attīstību, kā arī apvienot Kurzemē ieinteresētos tūrisma un citus uzņēmumus, organizācijas, privātpersonas, lai koordinētu to darbību un aizstāvētu biedru intereses noteiktu tūrisma attīstības mērķu sasniegšanai.…
Darbā apskatīts: uzņēmuma dibināšana, mārketinga vide, grāmatvedības politika, kontu plāns, nodokļi, pielikumā uzņēmuma gada pārskats
