-
Reklāmas priekšrocības un trūkumi
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas jēdziens, attīstība un mērķi | 5 |
1.1. | Reklāmas iedalījums | 7 |
1.2. | Galvenie reklāmas veidi un līdzekļi | 8 |
2. | Reklāmas presē raksturojums (žurnālos) | 12 |
2.2. | Žurnālu klasifikācija | 13 |
2.3. | Žurnālu lasītāji | 15 |
2.4. | Žurnālos ievietotās reklāmas priekšrocības un trūkumi | 17 |
2.5. | Reklāmas ievietošana žurnālos | 18 |
3. | Reklāmas televīzijā raksturojums | 19 |
3.1. | Vispārīga informācija par reklāmu televīzijā | 20 |
3.2. | Televīzijas auditorija | 22 |
3.3. | Televīzijā ievietotas reklāmas priekšrocības, trūkumi | 24 |
3.4. | Reklāmas ievietošana televīzijā | 25 |
Secinājumi un priekšlikumi | 28 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 30 |
Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai darbībai kalpo reklāma, kas Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode. Par cik Latvijā ir ļoti plašs un daudzveidīgs preču un pakalpojumu klāsts, kas nepārtraukti mainās un tiek papildināts ar jauniem produktiem un pakalpojumiem, tad ar reklāmas palīdzību var savlaicīgi informēt pircējus gan par mazpazīstamām un jaunām precēm, gan arī atgādināt par jau esošajām un visvairāk pieprasītajām precēm. Reklāma arvien vairāk ienāk katra cilvēka dzīvē, jo ne televīzija, radio vai žurnāli vairs nav iedomājami bez reklāmas, jo tā ir kļuvusi par masu mediju galveno ieņēmumu avotu. Reklāmas sfēra ir vislabākais veids masveida auditorijas sasniegšanā. Jo efektīvāka būs reklāma, tad reklāmdevējiem būs iespēja iekarot lielāku tirgus daļu. Tāpēc nemaz nav brīnums, ka visu veidu firmas un politiskās partijas iztērē milzum daudz naudas reklāmai. …
Darbā apskatīta reklāmas vēsture, priekšrocības un trūkumi.
