Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Transporta sistēmu funkcionēšana', 1.
  • Образец документа 'Transporta sistēmu funkcionēšana', 2.
  • Образец документа 'Transporta sistēmu funkcionēšana', 3.
  • Образец документа 'Transporta sistēmu funkcionēšana', 4.
Фрагмент работы

Secinājums:
Dīkstāves vienas stundas izmaksas un transportlīdzekļa apstrādes laika attiecība ir svarīgs kritērijs transportlīdzekļu apkalpošanas secības noteikšanai gadījumā kad transportlīdzekļi ierādās terminālā vienlaicīgi.
Nosakot transportlīdzekļu apstrādes secību ir nepieciešams pēc iespējas samazināt transportlīdzekļu, kuriem ir vislielāka 1 stundas dīkstaves izmaksa, gaidīšanas laiku.
Izvēloties jebkuru citu transportlīdzekļu secības apkalpošanas variantu, kas neatbilst optimālajam, dīkstāves tēriņi uzreiz palielināsies. Variantā Nr 7 relatīvais tēriņu pieaugums, salīdzinot ar optimālo secīgumu, ir 13.05%.
Dotāja uzdevumā tēriņu lielums ir atkarīgs no transportlīdzekļu apstrādes veiksmīgas plānošanas. Ja optimālu variantu nav iespējams izvēlēties, tad secību ir jāplāno tā, lai iegūtu pēc iespējas mazāku relatīvu tērinu pieaugumu.

Коментарий автора
Atlants