Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 1.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 2.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 3.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 4.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 5.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 6.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 7.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 8.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 9.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 10.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 11.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 12.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 13.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 14.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 15.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 16.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 17.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 18.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 19.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 20.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 21.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 22.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 23.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 24.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 25.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 26.
  • Презентация 'Metožu izvēle vērtēšanai', 27.
Фрагмент работы

Darba mērķi
Vēlos piedāvāt apgūt dažādas vērtēšanas metodes, pilnveidojot prasmi plānot un veikt objektīvu, sistēmisku un sistemātisku skolēnu un studentu mācību sasniegumu vērtēšanu.

Konkrētais darbs palīdz rast skaidrību par reālo situāciju skolēnu un studentu mācību sasniegumu vērtēšanā, iepazīties ar vērtēšanas metodēm un to teorētisko pamatojumu, izprast vērtēšanas veidus, to vietu un lomu mācību procesā.

Problēma
Ikdienas darbā tiek izmantotas vienveidīgas vērtēšanas metodes.Ir nepieciešama vērtēšanas metožu daudzveidība, lai veicinātu elastīgu domāšanu un daudzpusīgāku intelekta attīstību.
Metodes-metodiskie paņēmieni
Jautājumu sesija
Izmantošanas nolūks:
Veicina satura izpratni un spēju atrast būtisko informāciju. Attīsta prasmi pareizi formulēt jautājumu un aizstāvēt viedokli. Pārbauda un nostiprina zināšanas, veicina faktu pielietošanu, aktivizē materiālu sintēzi un novērtēšanu.
Vērtējums:
Pasniedzējs vērtē skolēna mācību satura izpratni, prasmi formulēt jautājumus, atlasīt būtisko informāciju. …

Коментарий автора
Atlants