Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Piedāvājuma iespējas e-komercijā', 1.
  • Эссе 'Piedāvājuma iespējas e-komercijā', 2.
  • Эссе 'Piedāvājuma iespējas e-komercijā', 3.
  • Эссе 'Piedāvājuma iespējas e-komercijā', 4.
Фрагмент работы

Vispārīgi Elektronisko Komerciju varētu definēt kā jebkuru biznesa darījumu vai darbību, kurā iesaistītās puses nekontaktējas fiziski vai neapmainās ar materiāliem priekšmetiem, bet sadarbojas izmantojot elektroniskas informācijas formas un sakaru līdzekļus. Par elektronisko Komerciju tiek uzskatītas tādas uzņēmējdarbības vadības metodes, kurās apvienojas jauno tehnoloģiju iespējas, esošo informācijas sistēmu resursi un globālā tirgus prasības. Elektroniskās Komercijas pielietojumi ir ļoti plaši – sākot no uzņēmuma Intraneta, ar kura palīdzību kritiska biznesa informācija ir pieejama visīsākajā laikā un beidzot ar Interneta lielveikaliem. Elektroniskā Komercija paver jaunas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas. Elektroniskā Komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem. …

Коментарий автора
Atlants