-
Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Satura noradītājs | 3 | |
Ievads | 4 | |
Pētnieciska darba aparāts (melnraksts) | 5 | |
Pētnieciska darba aparāts (tīrraksts) | 6 | |
Novērojuma apraksts | 7 | |
1. | Teorētiska daļa | 8 |
1.1.1. | Mārketinga būtība | 8 |
1.1.2. | Klienta koncepcija | 10 |
1.1.3. | Attiecību mārketings | 11 |
1.1.4. | Dažu mārketinga terminu definīcijas | 11 |
1.2.1. | Stratēģiskais un operatīvais mārketings | 13 |
1.2.2. | Darbinieku izvēle | 15 |
1.2.3. | Serviss un apkalpošana | 16 |
1.3. | Teorētiskas daļas kopējie secinājumi | 17 |
2. | Praktiska daļa | 19 |
2.1. | Ievads praktiskā daļā | 19 |
2.2. | Pircēju aptauja (diagrammas un komentāri) | 19 |
2.3.1. | Neiesaistīta novērošana | 22 |
2.3.2. | Novērošanas gaita | 22 |
2.3.3. | Novērošanas rezultāti | 23 |
2.4. | Praktiskas daļas kopējie secinājumi | 24 |
3. | Nobeigums | 25 |
Izmantotas literatūras saraksts | 2 |
Latvijas tirgū pastāv ap 10 dažādu pārtikas un mājsaimniecības preču lielveikalu tīklu, t.i. Rimi, Maxima, Super Netto, Saulīte, Nelda, Sky, Mego, Leader Price, IKI u.c. kas ir samērā daudz priekš tādas mazas valsts kā Latvija. Potenciālam patērētājam ir ļoti grūti izvelēties tieši sev patīkamo lielveikalu, uz kuru patiešam gribētos iet. Tomēr dažādu iemeslu dēļ cilvēki diezgan labi orientējas veikalos, un bez īpašām grūtībām atrod sev piemēroto. Vieniem vairāk patīk veikala cenu politika, citiem veikala atrašanas vieta vai veikala interjers, vēl kādam patīk pircēju labs apkalpošanas serviss, vai nu tieši pretēji, kā šīs apkalpošanas nav. Katram cilvēkam, viņa lielveikals asociējas ar kaut ko īpašu, katram cilvēkam ir savi iemesli, kāpēc vieni priekšroku dot tām lielveikalam, bet citi – otrām.
Ievērojot visus minētos apstākļus, izvēlējos pētījuma tematu: „Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments”.
Kās tad tieši ietekmē lielveikala izvēli?, un cik stipri uz pircēja izzvēli pēc sev piemērota lielveikala ietekmē tieši pircēju apkalpošanas līmenis, un vai ietekmē vispār?
Dotajā darba tiks salīdzināti teorētiskie dati ar iegūtiem praktiskā darbā. Praktiskais darbs tika veikts tirdzniecības centrā „Domina” lielveikalā „Hyper Maxima” uz Ieriķu ielas 3., Rīgā.
…
Augstskolas bakalaura līmeņa kursa darbs ietver sevī gan teorētiskus datus, gan praktiskus pētījumus. Darbā tiek analizēta pircēja izvēle, un cik stipri to ietekme apkalpošana lielveikalos. Darbam ir pieliekums!! kas ietver sevi gatavas dažādu veidu anketas. Kursa darbs aizstāvēts, un novērtēts uz 9 Kursa darbu viegli ”pārtaisīt” pēc jebkuras tēmas, vieglas, standarta struktūras dēļ.
