-
Integrēto mācību metodika. Nodarbības
Matemātikas centrs
Skolotāja ir sagatavojusi bērniem skaitāmkociņus no, kuriem viņiem ir jāsaliek vārds ziema. Nākamajam uzdevumam skolotāja sagatavoja attēlu kartiņas ar sniegpārslām (uz, katra attēla dažāds skaits) un ciparu kartītēm. Bērnu uzdevums ir pie attiecīgā sniegpārslu skaita pielikt attiecīgo cipara kartīte.
Izmantotie materiāli – skaitāmkociņi, attēlu kartiņas, ciparu kartiņas.
Āra nodarbība
Skolotāja ar bērniem dodas pastaigā pa PII teritoriju, ejot, skolotāja stāsta, kas ir apkārtnē redzams, kas ir mainījies dabā, nākot ziemai. Uzdod bērniem jautājumus: „pēc, kā var saprast, ka nāk ziema? Kā ir jāgatavojas cilvēkiem ziemai? Kā dzīvnieki gatavojas atnākošajam augstumam? Ko pasakā par Martu dzīvnieki darīja? U.c.” Kad ar bērniem tas ir pārrunāt, bērnu uzdevums ir vai atrast, vai parādīt, kādu vēlā rudens pazīmi.
Atpūtas centrs
Bērni zīmē atnākošo ziemu to, kā izskatās dabā, kad uzsnieg pirmais sniegs. Skatās attēlu grāmatas par gadalaikiem (skatīt literatūras sarakstā, kādas grāmatas bērniem varētu dot skatīties visā nedēļas garumā), pēc kurām arī var uzzīmēt dabas ainavas attiecīgajam gadalaikam.
Izmantotie materiāli – baltas lapas, parastais zīmulis, krītiņi, grāmatas.
…
Temats: Vēlu, vēlu rudenī Temata izvēle: Es izvēlējos šādu tēmu, jo man tā patika, kad biju PII „X” praksē. Mērķis: Ko bērni jaunu iemācīsies (zināšanas, prasmes, attieksmes, vērtības) par izvēlēto tematu kopumā? Bērni apgūstot šo tēmu iemācīsies: zināšanas (jauni jēdzieni; dzīvnieku, cilvēku darbi – kopīgais, jauna dziesmiņa, dzejolis, jauna metode „skaitļu puzle”); prasmes (konstruēt putnu būrīti, salikt no skaitāmkociņiem vārdu); attieksme (pret dzīvo dabu, pret dzīvniekiem, pret veicamo darbu, putnu barotavas taisīšana); vērtības (apkārtējā vide, dzīvās būtnes)
























