Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 1.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 2.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 3.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 4.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 5.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 6.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 7.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 8.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 9.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 10.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 11.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 12.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 13.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 14.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 15.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 16.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 17.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 18.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 19.
  • Презентация 'Reitinga jēdziens un reitinga pielietojamība', 20.
Фрагмент работы

Reitinga kompānijas
Standard&Poors
Moody’s Investors Service
Fitch IBCA

Ārējā reitinga noteikšanas soļi I
Līgums starp reitinga kompāniju un uzņēmumu:
Izsmeļoša informācija par reitinga noteikšanas procesa priekšnoteikumiem
Analīzes veicēju noteikšana (atbildības sadalīšana)
Termiņu noteikšana
Iespējams, papildus reitinga konsultanta pieaucināšana

Ārējā reitinga noteikšanas soļi II
Tēmu katalogs:
Uzņēmuma informācijas pieprasījums (bilances, PZA, naudas plūsmas, debitoru/kreditoru izmaiņu pārskati, krājumu izmaiņu pārskati, uzņēmuma attīstības stratēģijas, vadības shēmas, sadarbības līgumi, mārketinga stratēģijas, realizācijas tirgus, utt.)

Ārējā reitinga noteikšanas soļi III
Dokumentācija (no aģentūras puses):
Tirgus un nozares analīzes veikšana
Peer-grupas definēšana (salīdzināšanai)
Uzņēmuma iekšējo datu analīze
Dokumentācija (no uzņēmuma puses)
Uzņēmuma dokumentācijas sagatavošana (daļēji ar aģentūras palīdzību)

Коментарий автора
Atlants