Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 1.
  • Реферат 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 2.
  • Реферат 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 3.
  • Реферат 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 4.
  • Реферат 'Selektīva informācijas uztvere, sociālā mārketinga pozitīvie efekti', 5.
Фрагмент работы

Vienu un to pašu priekšmetu, situāciju vai parādību dažādi cilvēki var uztvert dažādi. Var būt atšķirīgs vecums, citādāka pieredze, citas vērtības, vēlmes un sapņi, cita domāšana, cita uztvere. Šādu uztveres dažādību sauc par apercepciju.
Uztveres īpašība ir arī konstantums, tas ir, pastāvīgums, nemainīgums. Lai arī uztveres apstākļi, vide dažādās dzīves situācijās mainās, cilvēki spēj uztverē saglabāt priekšmeta formas, lieluma un krāsas relatīvu nemainīgumu. Tas ir konstantums.
Konstantumu nosaka dzīves pieredze. Apzināmies, ka tuvāk esošie ķermeņi izskatās lielāki nekā tālāk esošie. Piemēram, fotografējot fonā esošās mājas var izskatīties tikpat lielas kā priekšā stāvošie cilvēki. Skatoties uz guļošu cilvēku no priekšas, viņa kājas izskatās divreiz garākas par rumpi un galvu kopā.…

Коментарий автора
Atlants