Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mūsdienīga grāmatzīme', 1.
  • Конспект 'Mūsdienīga grāmatzīme', 2.
Фрагмент работы

Ierosināšana - 3 min.
Lai atklātu stundas tēmu skolēniem jāatmin mīkla, kuras atminējums ir grāmata.
Skolotāja uzdod dažādus jautājumus, kas saistīti ar grāmatu lasīšanu. Vai jūs lasāt grāmatas? Bet, kad jūs beidzat, lasīt, kā jūs nākamā reizē zināt, kurā vietā beidzāt lasīt? Kam, tad grāmatzīmes ir vajadzīgas? Kas notiek ar grāmatām tad , kad jūs neizmantojat grāmatzīmes? Kā jūs domājat, kas notiek ar grāmatu, ja visi lasītāji, lai atrastu lappusi, kur beidzis lasīs, nolocītu lappuses stūri? Bet kā vēl var kaitēt grāmatai neizmantojot grāmatzīmes? Kam, tad grāmatzīmes ir vajadzīgas? u.c. Ar jautājumu palīdzību noskaidro bērnu attieksmi pret grāmatām. Skolotāja pastāsta arī nelielu vēsturi par grāmatzīmēm, kādas grāmatzīmes bija agrāk un tagad, ka tās var izgatavot paši un nopirkt jau iespiestas tipogrāfijā.

Atlants