Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 23.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 24.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 25.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 26.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 27.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 28.
  • Отчёт по практике 'Kvalifikācija prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 29.
Фрагмент работы

Pašanalīze:
Kvalifikācijas praksi izgāju savā darbavietā - mazākumtautību pirmsskolas izglītības iestādē Rīgas Itas Kozakēvičas Poļu vidusskolā. Praksi veicu jaunākajā pirmsskolas vecuma grupā, tapēc arī savā kvalifikācijas darbā es pētīšu 3 - 4 gadīgo bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas.
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši mācību priekšmetiem un bērnu vecumposmam.
Savu nodarbību uzsāku ar rīta apļa sasveicināšanas dziesmu, lai bērnus apvienotu kopā un mudināt tos un pozitīvām emocijām. Nodarbības laikā grupā valdīja ļoti pozitīvi emocionāla gaisotne. Bērni ļoti uzmanīgi klausījās un gaidīja kas tad šodien pie mums atnāks ciemos. Motivēju bērnus būt uzmanīgiem un sekot līdzi notikumu gaitai. Bērni beidzot satikās ar mūsu šodiendienas viesi, aktīvi atbildēja un uzdotajiem jautājumiem, kā arī centās saklausīt mūsu ciemiņa skaņu, izteica savus secinājumus un devās izpildīt mūsu ciemiņa vēlēšanos. Tā kā nodarbību vadīju bilingvāli gan latviešu valodā, gan krievu valodā, man dažreiz juka vārdi. Novēroju, ka dažreizt sniedzu atbildi par uzdoto jautājumu pati, pirms man bērni ir atbildējuši. Secinu, ka vispirms jāuzdod vairāk uzvedinošus jautājumus, lai bērni paši varētu nonākt pie secinājuma. Runāju ar bērniem nevis monotoni, bet ar emocionālo balss maiņu, manuprāt tas ir pozitīvs moments, jo bērniem bija interesanti manī klausīties. Ir jāpiestrādā pie jautājumu formulēšanas un jāpievērš uzmanība manai vārdu izvēlei, kad runāju par zivs uzbūvi. Aizmirsu bērniem parādīt kur zivij ir žaunas. Motivēju bērnus pāriet no vienas darbības pie otras nezaudējot motivāciju.
Veicot praktisko darbu pievērsu uzmanību katram bērnam, gan izpalīdzot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Bieži vien bija grūti ātri pievērst uzmanību tam bernam, kurš mani sauca, tāpēc bērniem nācās uzgaidīt, kamēr es atbrīvošos un pieešu pie viņa klāt. Gan pirms nodarbības, gan nodarbības laikā un pēc tās tika pilnveidotas pašapkalpošanas prasmes. Bērni paši dalīja līmes, paši izvēlējās sava materiāla krāsu un daudzuma nepieciešamību.

Коментарий автора
Atlants