Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 1.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 2.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 3.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 4.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 5.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 6.
  • Реферат 'Montesori pedagoģija pamatskolā', 7.
Фрагмент работы

Sistēma balstās uz bērna personības respektēšanu, tā pasargā viņu no pieaugušā iespaida un atstāj telpu augšanai bioloģiskā neatkarībā. Bērnam ir atļauta liela brīvība, kas balstās uz pašdisciplīnu. Šai videi jāapmierina bērna vajadzības. Katram bērnam ir dota iespēja eksperimentēt un gūt pieredzi praktiskās dzīves, matemātikas, valodas, mākslas un mūzikas pasaulē.(3;6)
Man patīk šis trjstūris, bet tur es apvienotu skolotājs un vecāki. Bērnam abi palīdz apgūt zināšanas. Manuprāt skolēnam nav jādod tik liela brīvība kā tiek minēta Montesori teorijā. Šī brīvība ir jāierobežo, bet tā lai skolēns nejūtas apspiests. Es saviem skolēniem ļauju izvēlētie, piemēram, kurā no norādītajām dienām viņi vēlas rakstīt kontroldarbu un tad viņi izvēlas. It kā brīva izvēle, bet tai pašā brīdī nav brīvība, jo kontroldarbs tā vai tā ir jāraksta. Vide izglītības procesā ir nozīmīga. Ja skolēns slikti jutīsies attiecīgā telpā, tad viņš maz ko atcerēsies no stundā dzirdētā.
Pedagogiem vai vecākiem ir jābūt tikai bērna palīgiem zināmā brīdi un laikā. Viņiem jābūt labi sagatavotiem, jo viņi aizpilda bērna laiku. Pedagogs vai vecāki organizē bērnu vidi, dažādās darbības izpausmēs. Viņiem jārespektē bērna vēlmes, jo tās virza bērna attīstību.(3;6)
Diemžēl izglītība iestādē vēl ir pedagogi, kuri strādā pēc vecām ierastām metodēm – tik diktē savus noteikumus un neņemot vērā bērna vēlmes. Strādā vēl pēc principa skolotājs māca, nevis konsultē, palīdz skolēnam.

Коментарий автора
Atlants