Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Grāmatvedības organizēšana mazumtirdzniecībā', 1.
  • Конспект 'Grāmatvedības organizēšana mazumtirdzniecībā', 2.
  • Конспект 'Grāmatvedības organizēšana mazumtirdzniecībā', 3.
  • Конспект 'Grāmatvedības organizēšana mazumtirdzniecībā', 4.
Фрагмент работы

Produkta cenas noteikšana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma lēmumiem. Cena ir
produkta visredzamākā pazīme, tā informē par kvalitātes un vērtības līmeni. Ar cenu
visstraujāk var reaģēt uz pieprasījumu.
Cena būtiski ietekme ieņēmumus un līdz ar to ari pelnu.
Ieņēmumi = pārdotais preču vienību daudzums × cena.
Pelna = ieņēmumi – izmaksas.
Cena ir pretēji proporcionāla preču daudzumam, kuru var pārdot. Visbiežāk,
cenai pieaugot, pieprasījums samazinās.
Pirms cenu noteikšanas nepieciešams izanalizēt apkārtējo vidi un apstākļus, kādā…

Коментарий автора
Atlants