Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.04.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 1.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 2.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 3.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 4.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 5.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 6.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 7.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 8.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 9.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 10.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 11.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 12.
  • Реферат 'Apdāvinātie bērni. 2.daļa', 13.
Фрагмент работы

Savā pētījumā kā pirmo veicu pedagoģiski psiholoģiskās literatūras izpēti [20;9] un analīzi, kas var palīdzēt apzināt pirmsskolas vecuma bērnu īpatnības un iespējas, kā arī organizēt un plānot darbu bērnu spēju veicināšanai.
Strādājot programmā “Soli pa solim” divas reizes gadā tika veikta bērnu novērošana. Rezultāti pierakstīti “Soli pa solim” novērtēšanas tabulā (sk. pielikumā Nr.1).
Šo novērojumu rezultātā grupas bērniem tika noteikta H. Gardnera 7 intelekta veidi, kurus apkopoju 3. tabulā.

Atlants