-
Banku pakalpojumu izmantošanas paradumi Latvijā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Atslēgas vārdu skaidrošana | 4 |
2. | Pētījuma apraksts un rezultāti | 5 |
Secinājumi | 13 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 14 |
Secinājumi
1. Autora izvirzītā hipotēze apstirpinājās, jo banku pakalpojumu lietošanas paradumus respondentu vidū nosaka ienākumu līmenis.
2. Swedbank ir populārākā banka respondentu vidū ar ienākumiem, kas nepārsniedz 320 €/mēnesī (62% respondentu ar zemākajiem ienākumiem ir Swedbank klienti).
3. Ienākumu līmenis nosaka izvēlēto banku skaitu, attiecīgi visvairāk dažādu banku pakalpojumus izmanto respondenti ar vislielākajiem ienākumiem (2,3 bankas uz vienu respondentu), bet vismazāk – respondenti ar viszemākajiem ienākumiem (1,3 bankas uz vienu respondentu).
4. Izvēloties banku pakalpojumus, liela nozīme ir ienākumu līmenim, jo visdažādākos banku pakalpojumus lieto respondenti ar visaugstākajiem ienākumiem, respektīvi, virs 801€/mēnesī (7,5 bankas pakalpojumi uz vienu respondentu, salīdzinājumā ar 4,1 pakalpojumu uz vienu respondentu ar ienākumiem, kas nepārsniedz 320€/mēnesī).
5. Visbiežāk lietotie banku pakalpojumi ir populārāki respondentiem ar zemāku ienākumu līmeni, bet retāk izmantotie – respondentiem ar augstāku ienākumu līmeni.
6. 26% respondentu ir aktīvas kredītsaistības, populārākie kredīta veidi tiem ir kredītkarte (t.sk. kredītlīnija) – 15% no kopējā respondentu skaita –, un studiju kredīts 12% no kopējā respondentu skaita.
7. Respondenti ar viszemākajiem ienākumiem visbiežāk apmeklē gan banku filiāles, gan arī lieto internetbankas pakalpojumus visregulārāk.
8. 84% respondentu šķiet, ka viss ir kārtībā un nav nekas, ko tie vēlētos piebilst saistībā ar banku sniegtajiem pakalpojumiem, to pieejamību vai ar tiem saistītām problēmām.
…
Uzdevumi: 1) atrast pētījuma atslēgas vārdu definīcijas; 2) veikt anketēšanu, tās rezultātus apkopot un analizēt programmā IBM SPSS 20.0; 3) izdarīt secinājumus.
