Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 1.
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 2.
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 3.
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 4.
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 5.
  • Конспект 'Inovatīvās darbības organizatoriskās formas un finansēšanas avoti', 6.
Фрагмент работы

Stratēģiskie aliansi starp dažādu valstu kompānijām klust arvien populārāki. Starpfirmu alianšu mērķi ir visai dažādi, tomēr biežāk to mērķis ir korporāciju zinātniskā potenciāla apvienība, ražošanas kooperēšana un risku sadalīšana.1
Starptautiskie ražošanas kooperēšanas līgumi ir nozīmīgs faktors ražošanas izmaksu samazināšanai TNK uzņēmumos. Kā piemēru var minēt līgumu starp „General Electric” korporāciju (ASV), kurai pieder 12 nozares nodaļas, turklāt katra no tām ir pasaules līderis savā jomā, un „Toshiba” (Japāna) par sadarbību gāzes turbīnu ražošanā un mārketingā.
Daudzi stratēģisko alianšu veidi virzīti uz sortimenta un patērētāju loka paplašināšanu. Tādi aliansi paredz sadarbību mārketinga pētījumos, noieta kanālu, informācijas avotu un reklāmas kampaņu izmantošanā.
Ir gadījumi, kad stratēģiskie aliansi noved pie dalībnieku saplūšanas.…

Коментарий автора
Atlants