Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 1.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 2.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 3.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 4.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 5.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 6.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 7.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 8.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 9.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 10.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 11.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 12.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 13.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 14.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 15.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 16.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 17.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 18.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 19.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 20.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 21.
  • Презентация 'Jauniešu inertums mācību procesā', 22.
Фрагмент работы

Pētījuma objekts
Ērgļu vidusskolas 10.-12. klašu skolēni un Latvijas Universitātes 1.kursa Ekonomikas bakalaura studenti.
Pētījuma priekšmets
Jauniešu inertums (konservatīvisms, uzņēmības trūkums, sastingums, kūtrums).
Pētījuma mērķis
Iegūt informāciju par jauniešu inertumu mācību procesā.

Hipotēze
Ērgļu vidusskolas 10.-12. klašu skolēni ir inertāki nekā Latvijas Universitātes 1. kursa Ekonomikas bakalaura studenti.

Pētījuma uzdevumi
Izpētīt, kas ir inertums.
Veikt anketēšanu un eksperimentu.
Salīdzināt rezultātus, apkopot informāciju.
Izdarīt secinājumus.
Izvirzīt priekšlikumus.…

Atlants