Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.07.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 1.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 2.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 3.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 4.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 5.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 6.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 7.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 8.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 9.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 10.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 11.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 12.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 13.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 14.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 15.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 16.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 17.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 18.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 19.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģijas prakses dienasgrāmata', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Hospitētas nodarbības    4
1.2.  Stājas traucējumi    4
1.3.  Pastāvīgās radošās darbības attīstīšana jaunākajā pirmskolas vecumā    6
2.  Vadītās mācību nodarbības    8
2.1.  Akūtu zarnu infekcijau profilakse un novēršana pirmskolas izglītības iestādē    8
3.  Prakses pašanalīze    11
4.  Prakses norises plāns    12
5.  Pielikums    13
Фрагмент работы

Prakses pašanalīze
Lektora lomā biju pirmo reizi, tādēļ biju ļoti satraukta, jo lasīju lekciju saviem kolēģiem: pedagoģiem un tehniskijiem darbiniekiem. Palīdzēja tas, ka no klausītāju puses bija liela sapratne un pretīm nākšana.
Lai gūtu priekšstatu par lekciju vadīšanu es piedalījos un noklausījos divas lekcijas. Pēc hospitētas lekciju analīzes bija priekšstats par lekciju vadīšanu. Visgrūtākais process bija lekciju sagatavošana un vadīšana. Savas lekcijas tēmu par akūtas zarnu infekcijas izvelējos tāpēc, ka esmu pirmskolas Izglītības iestādes medicīnas māsa un savas kompetences ietvaros veicu bērnu ēdināšanas uzraudzību, kā arī nodrošinu infekcijas kontroli un profilaksi, kontrolēju higiēnas prasību ievērošanu un izpildīšanu saskaņā ar tiesību normatīviem aktiem.
Lekcijas gaitā baidījos no uzdotajiem jautājumiem. Vai varēšu atbildēt uz tiem. Taču jautājumi tika uzdoti tādi, kas ir saistīti ar ikdienā sastopajamām problēmām, uz kuriem arī atbildēju. Centījos labi sagatavoties lekcijai, lai spētu atbildēt uz visiem klausitāju uzdotajiem jautājumiem.
Esmu guvusi pozitīvu pieredzi lekciju vadīšanā.




Коментарий автора
Atlants