Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'R.Ezeras romāna "Aka" analīze', 1.
  • Конспект 'R.Ezeras romāna "Aka" analīze', 2.
  • Конспект 'R.Ezeras romāna "Aka" analīze', 3.
  • Конспект 'R.Ezeras romāna "Aka" analīze', 4.
  • Конспект 'R.Ezeras romāna "Aka" analīze', 5.
Фрагмент работы

1.Romāna nosaukuma atšifrējums un subjektīvā izpratne.

Katrā lauku mājā bija aka, bez kutas nevarēja saimniecība izdzīvot. Aka ir ūdens avots. Tomariņu aka bija ļoti dziļa. Manuprāt, „aka” romānā ir saistīta ar māju vēsturi, cilvēku likteņu savijumu. Laura centās salabot aku, viņa centās dzīvot dzīvi, it kā nekas nebūtu noticis. Arī Rūdolfs ieskatījās akā un nodomāja, cik dziļa tā, viņš ienāca Tomariņos un iepazinās ar likteņu savijumiem. Ūdens simbolizē emocijas un intuīciju. Laura savas emocijas bija ieslēgusi, arī Alīna teica, ka nekad jau nevar zināt, ko īsti domā un jūt Laura. Taču, kad, smeļot ūdeni no akas, sapini nolaiž par dziļu, ūdens saduļķojas un kļūst netīrs. Tāpat bija ar Lauras emocijām. Rūdolfs viņu iepazina ar vien vairāk, un viņa vairs nespēja kontrolēt savas emocijas, viņa nedomāja par Riču.…

Коментарий автора
Atlants