Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 1.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 2.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 3.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 4.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 5.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 6.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 7.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 8.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 9.
  • Конспект 'Biznesa komunikācija', 10.
Фрагмент работы

1.Komunikācijas raksturojums, iekšējie un ārējie kontakti.

Komunikācija ir saskarsme.(tiešs vai netiešs sazināšanās process, kura mērķis ir ietekmēt partnera uzvedību, emocijas, attieksmi, aktivitātes pakāpi un darbību)
Komunikācija ir process –secīga darbību virkne kāda rezultāta sasniegšanai,
Komunikācija ir informācijas apmaiņas process,
Komunikācijā ir iesaistītas vismaz divas personas,
Komunikācija ir orientēta uz savstarpēju saprašanos,
Lietišķās komunikācijas funkcionālā nozīme ir sekmēt izvirzītā mērķa sasniegšanu laikā uz telpā, līdz ar to ,tās būtiskās pazīmes ir :
*orientācija uz lietu;
*orientācija uz savstarpēju saprašanos.

Lietišķā komunikācija ir informācijas apmaiņa starp divām vai vairākām personām vai grupām, kas kalpo darījumu veikšanai, sekmē izvirzīto mērķu sasniegšanu un vērsta uz savstarpēju saprašanos.
Un komunikācijas māksla nav iegūstama atrauti no zināšanām sociālo kontaktu veidošanā, psiholoģijā, informātikā, vadīšanā, valodā, jurispudencē utt.
Komunikācijas process –

Ziņas nosūtītājs_____Kodēšana_____ZIŅA______Dekodēšana_______Ziņas saņēmējs


Atbilde
Nosūtītāja pieredzes lauks Saņēmēja pieredzes lauks


Kom/process sevī ietver 4 saistītus posmus:
Info atlase.
Info kodēšana.
Info pārsūtīšanas līdzekļu un kanālu izvēle.
Info uztveršana un dekodēšana.…

Коментарий автора
Atlants