Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 1.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 2.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 3.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 4.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 5.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 6.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 7.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 8.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 9.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 10.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 11.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 12.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 13.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 14.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 15.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 16.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 17.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 18.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 19.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 20.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 21.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 22.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 23.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 24.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 25.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 26.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 27.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 28.
  • Реферат 'Pirmsskolas izglītības iestādes darbība', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Cēsu pilsētas 4. pirmskolas izglītības iestādes darbība    4
2.  Pirmskolas izglītības mērķis un uzdevumi    6
2.1.  Pirmskolas izglītības programma    7
2.2.  Pirmskolas izglītības iestādes tiesības un pienākumi    8
3.  Vispārējās pirmsskolas izglītības iestādes struktūra    10
5.  Pirmsskolas izglītības skolotājs    13
5.1.  Pirmsskolas skolotājs pirmsskolas izglītības iestādē    15
5.2.  Pirmsskolas izglītības skolotājs pedagoģiskajā procesā izglītojamo bērnu grupā    15
5.3.  Pedagoga tiesības    16
6.  Aptauju tēma    17
7.  Aptaujas rezultāti    18
  Secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
  Pielikums    23
Фрагмент работы

Ievads
Izglītība, kā sistematizētu zināšanu un prasmju ieguves attieksmju veidošanās process un rezultāts. Ir viena no cilvēka darbības svarīgākajām nozarēm, bez kuras nav domājama sabiedrības attīstība. Viena no galvenajām izglītības pakāpēm ir pirmsskolas izglītība. Pirmsskolas izglītība ir bērna attīstīšana, mācīšana no dzimšanas līdz skolu gaitu sākumam. Par to lai, bērns pirmsskolas vecumā būtu izglītots, atbildīga ir ģimene.
Šodienas sociālās izmaiņas, prakse, zinātniskās atziņas prasa pārveidot pieeju pirmsskolas audzināšanai. Pirmsskolas audzināšanas turpmākās darba problēmas aplūkojamas visas izglītības pārveides kontekstā, kur bērnudārzs un pilnvērtīga bērna audzināšana un attīstīšana mājas apstākļos ir pamats, uz kura veidojama tālākā bērna izglītošana.
Pirmsskolas izglītības mērķis ir attīstīt bērna aktivitāti (estētiski askētisko, intelektuālo, fizisko), veidojot iekšējo vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi.[3;127]
Savu zināšanu apguvi es sāku ar pirmsskolas izglītības iestādi. Tā bija Cēsu pilsētas 4. pirmsskolas izglītības iestāde. Tādēļ jau iepriekš biju izdomājusi, ka vēlos izzināt mazliet vairāk par Cēsu pilsētas 4. pirmsskolas izglītības iestādes darbību. Veicot šo projektu vēlējos iepazīt pirmsskolas izglītības iestādes darbību, tās mērķi un uzdevumus. Ļoti nozīmīgi bija uzzināt par pirmsskolas izglītības iestādes skolotāja darbu.
• Pētījuma objekts – pirmsskolas izglītības iestāde
• Pētījuma mērķis – pirmsskolas izglītības iestāde, tās darbības principi.
• Mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1. uzzināt par pirmsskolas izglītības iestādes darbību;
2. uzzināt par pirmsskolas izglītības mērķi un uzdevumiem;
3. iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādes skolotāja darbu.
• Pētījumā izmantotās metodes – anketas, salīdzināšana, analīze.

Atlants