Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 1.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 2.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 3.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 4.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 5.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 6.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 7.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 8.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 9.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 10.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 11.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 12.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 13.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 14.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 15.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 16.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 17.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 18.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 19.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 20.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 21.
  • Реферат 'Vērtspapīru tirgus', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
  VĒRTSPAPĪRU TIRGUS VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    4
  PRIVATIZĀCIJA KĀ VĒRTSPAPĪRU TIRGUS KATALIZATORS    6
  VĒRTSPAPĪRU TIRGUS RAŠANĀS    10
  VĒRTSPAPĪRU TIRGUS DALĪBNIEKI    11
  VĒRTSPAPĪRU TIRGUS SASTĀVDAĻAS    15
Фрагмент работы

Jebkuras valsts ekonomiskā struktūra var balstīties tikai uz diviem organizatoriskiem sākumiem: uz vadošā orgāna subjektīvās vaļas vai uz objektīviem ekonomikas likumiem. Pirmajā gadījumā runa iet par plānoti - direktīvo ekonomiku, kas balstās uz esošo resursu sadalīšanu un peļņas iegūšanu ar tās palīdzību. Tādas sadalīšanas pamatā atrodas viena cilvēka vai cilvēku grupas voluntāriskā pieeja (parasti paši sev piesavinājuši), kuriem ir vara lēmumu pieņemšanā. Tāpēc plānoti - direktīvā eknomika bieži tiek dēvēta par administratīvi komandējošo. Otrajā gadījumā tiek domāts par patiesi zinātniskas ekonomikas izveidi, kuru bieži dēvē par tirgus ekonomiku.
Tirgus ekonomika - tā ir tāda veida ekonomika, kas balstās uz attiecībām, kuras rodas preci pērkot un pārdodot tirgū, kur satiekas gan pieprasījums kā patērētāju pārstāvis, gan piedāvājums kā ražošanas pārstāvis. Tirgus attiecībās piedalās dažādi ekonomiskie subjekti, tas ir atsevišķas fiziskās personas (uzņēmēji, patērētāji, investori, ieguldītāji, fermeri, pārdevēji, pircēji) un juridiskas personas (saimniekojošie subjekti). Saimniekojošie subjekti tiek pārstāvēti tirgū ar dažādiem organizatoriski - tiesiskajiem uzņēmumu veidiem un īpašumu veidiem (arendas, municipālie, kopuzņēmums un citi), akciju sabiedrībām, biedrībām, kooperatīviem, biržām, fondiem, bankām, kompānijām, asociācijām, firmām, koncerniem, sabiedrībām un citām juridiskām personām. …

Коментарий автора
Atlants