Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 1.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 2.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 3.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 4.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 5.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 6.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 7.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 8.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 9.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 10.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 11.
  • Реферат 'Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecum', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
2.  Motivācija mācībās Covid-19 pandēmijas attālināto mācību laikā pamatskolas vecuma grupā    6
2.1.  Anketas jautājumu pamatojums    6
2.2.  Pētījuma norise un pētījuma dalībnieku grupas raksturojums    7
2.3.  Pētījuma rezultāti    8
3.  Diskusija    10
4.  Secinājumi    11
5.  Pašnovērtējums    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Šī brīža situācija pasaulē ir sagriezusi katra iedzīvotāja ikdienu kājām gaisā. Covid-19 pandēmija jau otro gadu piespiež dažādām valdībām visā pasaulē mainīt iedzīvotāju ikdienu – tai skaitā ir arī izglītības iestādes. Šī pandēmija ir atņēmusi iespēju skolēniem apgūt mācību vielu klātienē, kopā ar skolotājiem un saviem klases biedriem. Liela iespēja, ka sākumā tas skolēnus motivēja, tas viņiem patika, ka varēja mācīties katrs no savas istabas, nebija nekur jāsteidzas, no rīta ilgāk varēja pagulēt utt., bet ar laiku tas sāka negatīvi ietekmēt skolēnus – negribas mācīties, neslēdz kameru, tādejādi, iespējams, neapliecinot, ka tiek apmeklēta mācību stunda, ģimenes locekļu palīdzība darbu veikšanā, motivācijas zudums.
Arī manā ģimenē ir pamatskolas skolēns – mans 15 gadīgais brālis – kura ikdiena ir mainījusies, tāpat kā visiem pārējiem skolēniem, tādēļ varu droši apgalvot par vismaz vienu skolēnu, ka šāda veida mācīšanās ir apgrūtinājusi vēlmi un centību mācīties un veikt darbus laikā. No rītiem nav vēlmes celties, izvērtē mācību stundas, kuras vēlas apmeklēt, darbus lūdz izpildīt ģimenes locekļiem, ja pašam nepadodas un tā saraksts var turpināties. …

Коментарий автора
Atlants