-
Prakses atskaite SIA "Nordea banka" klientu apkalpošanas centrā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Nordea bankas vispārējs raksturojums | 4 |
1.2. | Produktu raksturojums | 5 |
1.3. | Konkurentu raksturojums un analīze | 6 |
1.4. | Patērētāju (mērķauditorijas) raksturojums | 7 |
2. | Prakses vietā veikto darba uzdevumu un pētījuma apraksts | 8 |
2.1. | Prakses vietā veikto darba uzdevumu apraksts | 8 |
2.2. | Praktikanta veiktā pētījuma analīze | 8 |
3. | Prakses uzdevumu apraksts | 10 |
3.1. | Klientu apkalpošanas centra organizatoriskā struktūra un vadības stils | 10 |
3.2. | Nordea bankā īstenotie mārketinga pasākumi | 11 |
3.3. | Nordea bankas klientu apkalpošanas centra ‘’Valmiera’’ tirgus segmentācija | 12 |
3.4. | Nordea bankas SVID analīze | 13 |
Secinājumi un priekšlikumi | 14 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 15 |
Par prakses vietu tika izvēlēts Nordea bankas klientu apkalpošanas centrs ‘’Valmiera’’(turpmāk tekstā – KAC ‘’Valmiera’’). Šī prakses vieta tika izvēlēta tāpēc, ka Nordea banka ir viena no lielākajām un drošākajām Eiropas bankām, līdz ar to arī Latvijā tai ir plaši atpazīstams vārds.
Prakses atskaite ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Latvijas filiāli, kā arī atsevišķu informāciju par Nordea bankas Valmieras klientu apkalpošanas centrā veiktajiem uzdevumiem.
Prakses mērķis: nostiprināt studiju procesā iegūtās zināšanas, strādājot Nordea bankas klientu apkalpošanas centrā ‘’Valmiera’’, kā arī izpētīt un novērtēt Nordea Bank Latvijas filiāles darbību ietekmējošos faktorus un īstenoto mārketinga politiku, lai izstrādāt priekšlikumus filiāles konkurētspējas pilnveidošanai.…
Šī prakses vieta tika izvēlēta tāpēc, ka Nordea banka ir viena no lielākajām un drošākajām Eiropas bankām, līdz ar to arī Latvijā tai ir plaši atpazīstams vārds. Prakses atskaite ietver vispusīgu informāciju par Nordea Bank Latvijas filiāli, kā arī atsevišķu informāciju par Nordea bankas klientu apkalpošanas centrā veiktajiem uzdevumiem.
