Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 1.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 2.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 3.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 4.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 5.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 6.
  • Презентация 'Fenomenoloģiskā pedagoģija', 7.
Фрагмент работы


Fenomenoloģija cilvēka uzvedības veidiem vispirms vēlas piešķirt noteiktu jēgu, kura padarītu to izprotamu.
Vissvarīgākais ir aprakstīt, nevis analizēt, izskaidrot, mērīt, kā pieņemts citās zinātnēs.

Ir jātiecas izprast to, kas ir, nevis to, ko izsecinājusi zinātne.
Par fenomenoloģisku metodi sauc cilvēka dzīves telpas ‘’tiešu” izprašanu, nterpretējot ikdienas situācijas ‘’vienotā veselumā” (Seiffert)

Atlants