Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.01.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 27 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 1.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 2.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 3.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 4.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 5.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 6.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 7.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 8.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 9.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 10.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 11.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 12.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 13.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 14.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 15.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 16.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 17.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 18.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 19.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 20.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 21.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 22.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 23.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 24.
  • Реферат 'Pusaudža pašizjūta ', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pašizjūtas būtība, struktūra un modeļi    4
1.1.  Depresija    6
1.2.  Bezpalīzības teorija    7
1.3.  Fiziskās pašizjūtas nozīmība    7
2.  Pašizjūtas un darbības sakarība    5
3.  Pārdzīvojums    11
4.  Identitātes meklējumi    12
5.  Pašizjūta ģimenē    15
6.  Skolā    16
  Noslēgums    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
Фрагмент работы

Pusaudžu gadi un agrā jaunība ir laiks, kad visasāk tiek uztvertas, ievērotas un apzinātas pretrunas sabiedrībā un personīgajā dzīvē. Analizējot pusaudžu pašizjūtas mainīgo dabu rodas nepieciešamība pievērsties problēmu pirmcēloņiem, un tie bieži vien meklējami bērnībā. Neprasme kontaktēties ar vienaudžiem un pieaugušajiem, antisociāla rīcība - tās ir bērnu un pusaudžu problēmas, kuras ir pētītas un aprakstītas gan psiholoģiskajā literatūrā, gan novērotas, strādājot skolā. Bērni bieži vien atrodas pašaizsardzības pozīcijās kā pret vienaudžiem, tā pret pieaugušajiem. Šī nostāja atstāj dziļas pēdas ne tikai bērna apziņā, bet arī zemapziņā. Pēc individuālpsihologa A. Ādlera [1] , cilvēka dzīves prototips veidojas agrā bērnībā un tas ietekmē visu turpmāko dzīvi.
Uz pusaudzi iedarbojas sadzīves, ekonomiskās, saskarsmes un citas ārējās problēmas, kā arī iekšējās - fiziskā labsajūta, pārdzīvojumi, paradumi, vērtības un daudzi citi. Īpaši uzsveramas ir pašizteikšanās, pašapliecināšanās un drošības vajadzību neapmierināšana skolā un ģimenē.

Коментарий автора
Atlants