• Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”

     Оцененный!

    Реферат19 Бизнес

Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
2016–2020 гг.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 1.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 2.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 3.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 4.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 5.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 6.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 7.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 8.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 9.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 10.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 11.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 12.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 13.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 14.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 15.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 16.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 17.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 18.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 19.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 20.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 21.
  • Реферат 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  PREČU SORTIMENTA PLĀNOŠANA    5
2.  UZŅĒMUMA SIA “ORKLA LATVIJA’’ RAKSTUROJUMS    9
3.  SORTIMENTA PLĀNOŠANAS IETEKME UZ SIA “ORKLA LATVIJA’’    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Фрагмент работы

Sortimenta dziļumu atspoguļo vienas preces variantu grupas sortimenta ietvaros. Tie parasti atšķiras tikai ar iesaiņojumu, dizainu, formu, garšas īpašībām. Piemēram, konfektes. Lemjot par preču ražošanu, minētie preču sortimenta raksturlielumi jāņem vērā. (Blaits, 2004, 210)
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi izveidot optimālu sortimentu. Pārsātināts sortiments var izraisīt peļņas samazināšanos, jo preces, kas apmierina līdzīgasvajadzības, samazina realizēto apjomu viena otrai, tās sāk konkurēt savā starpā. Tāpēc, veidojot jaunu preci, jāpārliecinās vai tā ievērojami atšķiras no jau ražošanā esošajām precēm. (Niedrītis, 2008, 31)…

Коментарий автора
Atlants