Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Metodoloģija un zinātniski pētnieciskās metodes pedagoģijā. Muzikālās dzirdes un', 1.
  • Конспект 'Metodoloģija un zinātniski pētnieciskās metodes pedagoģijā. Muzikālās dzirdes un', 2.
  • Конспект 'Metodoloģija un zinātniski pētnieciskās metodes pedagoģijā. Muzikālās dzirdes un', 3.
Фрагмент работы

2. Izvēlētās tēmas aktualitātes un nozīmīguma pamatojums: Pēdējā laikā sākumskolās un pamatskolās radies jautājums, vai ir vērtīgi bērnam iekļauties skolas kora sastāvā, ja viņam nav muzikālās dzirdes un balss. Lai arī valda uzskats, ka jebkuram cilvēkam var iemācīt muzikālo dzirdinu balsi, tomēr, ja korī ir bērni bez tās, kora skaņojums, izpildījums nav kvalitatīvs, - skolēni intonatīvi netīri dzied un bojā dziesmas skanīgumu.
Ja skolēns ļoti vēlas iestāties korī, iespējams apgūt papildus treniņnodarbības balss un muzikālās dzirdes uzlabošanai.
3. Pētījuma objekts: X pamatskolas 5.-9.klašu skolēnu, kuri vēlas iestāties korī aizpildītas anketas - viņu domas par muzikālo vingrinājumu veidiem un pielietojumu muzikālās dzirdes un balss uzlabošanai (anketēšana - mācību gada sākumā).…

Коментарий автора
Atlants