-
Solāriju salons
Nr. | Название главы | Стр. |
KOPSAVILKUMS | 4 | |
UZŅĒMUMA APRAKSTS | 5 | |
PAKALPOJUMA RAKSTUROJUMS | 5 | |
KLIENTI UN TIRGUS SITUĀCIJA | 12 | |
KONKURENTI | 14 | |
SVID ANALĪZE | 16 | |
IESPĒJAMIE RISKI | 17 | |
UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 17 | |
PROJEKTA REALIZĀCIJA | 18 | |
VIRZĪBA TIRGŪ UN MĀRKETINGA PLĀNS | 18 | |
UZŅĒMUMA VADĪBA UN PERSONĀLS | 21 | |
FINANŠU PLĀNI | 22 | |
Pielikums Nr. 1 | 24 | |
Pielikums Nr. 1.2 | 25 | |
Pielikums Nr. 1.3 | 27 |
SIA “Sun Light” ir dibināta 2006. gada 3. janvārī, un tās juridiskā adrese ir Rīgas iela 7. Uzņēmuma dibinātājs ir Jānis Dambis.
Uzņēmums pamatnodarbošanās ir kvalitatīvu solāriju pakalpojumu un veselīgās vides kapsulas sniegšana, papildpakalpojumi ir iedegumu krēmu mazumtirdzniecība.
Ideja par šādu uzņēmējdarbību radās, dēļ augstā solāriju pakalpojumu pieprasījuma.
SIA “Sun Light” potenciālie klienti ir sievietes vecumu grupā no 16 līdz 50 gadiem un vīrieši no 18 līdz 40 ar vidēji augstiem vai augstiem ienākumiem, kuras vēlas kvalitatīvu, intensīvu un skaistu iedegumu visa gada garumā.
Pēc konkurentu izpētes tika secināts, ka gandrīz neviens no Valmieras uzņēmumiem nespecializējas tieši solāriju pakalpojumu sniegšanā. Solāriju pakalpojumi tiek piedāvāti skaistumkopšanas salonos, kuros tas ir kā papildus pakalpojums, kurš netiek attīstīts.
Veselīgas vides kapsulas pakalpojumi netiek piedāvāti nevienā no Valmieras skaistumkopšanas saloniem vai ārstniecības iestādēm.
Lai uzņēmums nestu peļņu uzņēmumam ir jāiegūst līderpozīcijas solāriju pakalpojumu sniegšanā Valmierā, kas prasa ne tikai labu personālu, bet arī lielus līdzekļus uzņēmuma tēla veidošanā.
Lai panāktu pastāvīgo klientu piesaisti, izstrādāta mārketinga stratēģija, kas paredz klientu motivējošus pasākumus, reklāmu un īpašu atlaižu sistēmu.…
Biznesa plāns par solāriju salonu.
