Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 1.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 2.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 3.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 4.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 5.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 6.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 7.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 8.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 9.
  • Презентация 'Virtuālās realitātes brilles kā fobiju pārvarēšanas līdzeklis', 10.
Фрагмент работы

Ienākumi
Viena izklaides spēle ilgst aptuveni 3-4 minūtes, tas klientiem izmaksās 3 eiro.
Savas fobijas pārvarēt izmaksās vairāk - 6-8 eiro, jo tas aizņems vairāk laika - 12-25 min.

Galvenie plusi
Neliels sākuma kapitāls (1800 eiro+ nomas maksa).
Nav nekādu konkurentu.
Var mainīt nomas vietu.
Dienā var būt daudz klientu, jo viena spēle neaizņem daudz laika.
Lielākā daļa potenciālo klientu ir bērni un pusaudži (viņi labprāt tērē naudu).

Riska faktori
Pastāv risks, ka daži lietotāji drīz nespēs atšķirt, kas ir īstenība, bet kas – virtuālā pasaule.
Var rasties atkarība.
Ne visiem izdosies pārvarēt savas fobijas šādā veidā.
Uzņēmumam var parādīties konkurenti ar jaunākām un efektīvākām spēļu programmām.

Atlants