Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 1.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 2.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 3.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 4.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 5.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 6.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 7.
  • Конспект 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 8.
Фрагмент работы

IEVADS SPECIĀLAJĀ PEDAGOĢIJĀ

1. Attīstības traucējumu bioloģiskie un psiho sociālie kritēriji.

Attīstības traucējumi veidojas, ja ķermenī vai psihē kaut kā trūkst vai tas funkcionē slikti, kura rezultātā, cilvēkam ir grūtības iekļauties sabiedrībā , sociālajās attiecībās. Attīstības traucējumu cēloņi ir dažādi: tie var veidoties dažādu traumu, ievainojumu rezultātā; tie var būt iedzimti vai iegūti smadzeņu bojājumi cilvēka dzīves laikā, kuru sekas ir neatgriezeniskas.
Attīstības traucējumi var izpausties kā kustību traucējumi, redzes traucējumi, dzirdes traucējumi, runas un valodas traucējumi, garīgās attīstības traucējumi.

Cilvēku ar garīgās attīstības traucējumiem bioloģiskie kritēriji.

Cilvēkiem ar garīgās attīstības traucējumiem vērojama 2 veida šo traucējumu klīniskās izpausmes formas:

Oligofrēnija,

kad galvas smadzeņu darbības traucējumi veidojušies jau bērna embrionālās attīstības vai agrīnas attīstības posmā( 1-3 gadu vecumam), kura rezultātā radušies vispārēji un totāli smadzeņu jaunāko nodalījumu bojājumi
šajā posmā ir bijis nepietiekams minēto galvas smadzeņu struktūru anatomiskais un funkcionālais briedums.…

Коментарий автора
Atlants