Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 1.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 2.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 3.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 4.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 5.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 6.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 7.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 8.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 9.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 10.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 11.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 12.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 13.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 14.
  • Реферат 'Spēles izveidošana programmēšanas valodā C', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzdevums    3
  Speles apraksts un funkcionēšanas piemērs    4
  Izvēlne    4
  Noteikumi    4
  Iesatatījumi    5
  Spēle    5
  Iziet    7
  Lietotāja instrukcija    8
  Programmas pirmteksts ar komandu komentāriem    9
  Literatūras saraksts    15
Фрагмент работы

Pirms spēlēles uz galda (kartes) nejaušā kārtībā tiek izvietotas kartiņas ar monētu skaitu no 0 līdz 9 (tiek realizets ar nejaušu skaitlu aizpildi masīvā). Vienā gājienā visi spēlētāji izmet katrs divas reizes metamo kauliņu (metamais kauliņš tiek simulēts ka gadījuma skaitlis no 1 līdz 6). Pirmais uzmaestais skaitlis norādā rindu(1.met), otrais uzmestais skaitlis norāda kolonu (2.met). Monētas (punkti) kas atrodas tajā laukā nonāk spēlētājam un kartē tiek tajā laukā atzīmēts ar spēlētāja simbolu (A, B, C, D). Ja lauks jau ir “pārmeklēts” tad spēlētājs punktus neigūst bet tikai atstāj savu simbolu laukā. Spēlētāja kopējos punktus var redzēt tabulas kolonā “Kopā”. “Kartes” pirmā kolona ir rindu numuri un pirma rind air kolonu numuri. Ekrāna augšējā reisajā stūrī tiek parādīts kurš no cik gājieniem ir notikuši.…

Коментарий автора
Atlants