-
Nekustamā īpašuma tirgus izveidošana un attīstīšana Latvijā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Zemes tirgus īpatnības | 4 |
2. | Faktori, kas ietekmē nekustamo īpašuma cenas | 7 |
3. | Nekustamā īpašuma tirgus izveidošana un attīstība Latvijā | 9 |
4. | Dzīvokļu tirgus | 13 |
4.1. | Mūsdienu situācija | 13 |
4.2. | Dzīvokļu tirgus prognozes | 15 |
4.3. | Dzivokļu tirgus Baltijas valstīs | 16 |
5. | Zemes tirgus | 17 |
5.1. | Mūsdienu situācija | 17 |
5.2. | Zemes tirgus prognozes | 19 |
5.3. | Zemes tirgus Baltijas valstīs | 21 |
6. | Privātmāju tirgus | 22 |
6.1. | Mūsdienu situācija | 22 |
6.2. | Privātmāju tirgus prognozes | 22 |
7. | Biroja un tirdzniecības telpu tirgus | 23 |
7.1. | Mūsdienu situācija | 23 |
8. | Nekustamais īpašums Jūrmalā | 25 |
Nobeigums | 27 | |
Izmantotas literatūras saraksts | 28 |
Nekustāmā īpašuma temats ir visai aktuāls mūsdienās. Katru par to dienu var dzirdēt ziņās, lasīt laikrakstos un žurnālos, sadzirdēt kaut ko no draugiem un paziņām. Varētu uzskatīt, ka mūsdienu laiki nav īpaši droši finansiālajā ziņā, valūtas kurss svārstās katru dienu turp un atpakaļ, un cilvēki doma par labāku naudas ieguldījumu un nekustamais īpašums ir viens no labākajiem risinājumiem, ņemot vērā, ka pastāv cenu kāpuma tendence. Atliek tikai izlemt, ko pirkt: vai tas būtu dzīvoklis, biroja/tirdzniecības telpa, vai nu apbūves gabals; un rajonu, kur jūs vēlāties pirkt to īpašumu.
Kaut arī nekustāmā īpašuma tirgus Latvijā ir samērā stabils, tomēr arī tam ir raksturīgas nelielas svārstības, kā arī ir gaidāmas izmaiņas līdz ar iestāšanos Eiropas Savienībā šī gada 1.maijā. Nevajag būt ekspertam šajā jomā, lai prognozētu ārvalstu investoru pieplūdi Latvijā, ka arī viņu lielu interesi par nekustama īpašuma tirgus objektiem.
Šī darba galvenais mērķis ir izpētīt nekustāmā īpašuma tirgus izveidošanas vēsturi, to attīstības tendences un fāzes, nākotnes tendences, kā arī noteikt, kādi faktori ietekmē nekustāmo īpašuma cenas. Darba pamatā ir Valsts Zemes dienesta gada pārskati, publikācijas avīzes un internetā, sludinājumu serveri un avīzes „Reklāma” apkopoti dati, kā arī personiskā darba pieredze nekustāmā īpašuma aģentūrā. …
nekustāmā īpašuma tirgus izveidošana Latvijā, vēsture un attīstība
