Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 1.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 2.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 3.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 4.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 5.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 6.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 7.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 8.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 9.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 10.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 11.
  • Реферат 'Ievads valodniecībā', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Analītiskā daļa    4
1.1.  Latviešu valodas priekšmets skolā    4
2.  Konstatējošā daļa    9
2.1.  Secinājumi    9
2.2.  Priekšlikumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Фрагмент работы

2. Konstatējošā daļa
2.1. Secinājumi
1. Ir pieejami daudz materiālu latviešu valodas mācību priekšmetā, kuros iekļauti valodniecības pamatjautājumi, tomēr lielākā daļa no tiem ir veidoti pēc jau gadiem pastāvoša standarta un neatšķiras ar jaunām tēmām vai metodēm jautājuma paguvē.
2. Valodniecības pamatjautājumi tiek aplūkoti visas pamatskolas garumā, sākot ar 1. klasi līdz pat 9. klasei, kas palīdz katrā mācību gadā padziļinātāk apskatīt šo jautājumu.
3. Mācību satura reglaments ir atbilstošs mūsdienu mācību vielu apguvei, jo ļauj skolotājam brīvi izvēlēties metodes, ar kuru palīdzību veidot stundas plānu un iemācīt skolēnam apgūt nepieciešamo jautājumu.

2.2. Priekšlikumi
1. Plaši pieejamajos mācību materiālos būtu nepiecešamas oriģinālas un radošas pieejas mācību vielas apguvē, ar kuru palīdzību skolēns pats varētu apgūt mācību vielu.
2. Pašlaik atsevišķi tiek atdalīta teorija no praktiskā pielietojuma. Šiem abiem jēdziniem būtu jābūt kopā saistītiem vienā mācību līdzeklī, kur uzreiz ir redzams, kā teorētisko pamatojumu pielietot uzdevumos.

Коментарий автора
Atlants