Оценка:
Опубликованно: 06.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrētā nodarbība dabaszinībās', 1.
  • Конспект 'Integrētā nodarbība dabaszinībās', 2.
  • Конспект 'Integrētā nodarbība dabaszinībās', 3.
Фрагмент работы

Stundas gaita:
Stundas sākumā skolotāja pastāsta skolēniem, ka tā kā ārā ir pavasaris un viņiem nedēļas tēma ir „Dažādie putni”, šodien viņi turpinās uzzināt kaut ko jaunu par putniem, kā arī paši iejutīsies putnu lomās. Pašvērtējuma lapā lūdz uzzīmēt seju, kā viņi jūtas stundas sākumā.
Skolotājai ir mazas lapiņas, viņa lūdz katram skolēnam izvilkt kādi lapiņu. Kad visi skolēni ir izvilkuši lapiņas, skolotāja aicina izlasīt, kas tur rakstīts un tad katram dotie pie tā galda, uz kura ir rakstīts tas pats, kas uz lapiņas. Tā skolēni sadalās nometniekos, gājputnos un mājputnos. Katrai grupai skolotāja izsniedz enciklopēdijas un citus izziņas materiālus, aicina skolēnus sagatavot prezentāciju par kādu putnu no izlozētās grupas. Gatavojot prezentāciju, skolēniem jāatbild uz jautājumiem, kas ir uzrakstīti uz tāfeles: Kāds putns es esmu? Kā es izskatos? Kur es dzīvoju? Kāds ir mans dzīvesveids? Ko es ēdu? Kāda ir mana valoda? Kā arī skolēniem ir jāiejūtas šī putna tēlā un jāuzzīmē ainava, kuru viņš redz savā ikdienā. Kad darbi tiek pabeigti, katra grupa nāk klases priekšā un prezentē savu darbu. Skolotāja paslavē skolēnus par ļoti interesantajām prezentācijām.

Коментарий автора
Atlants