Оценка:
Опубликованно: 16.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Klasvadība. Humānisms', 1.
  • Конспект 'Klasvadība. Humānisms', 2.
  • Конспект 'Klasvadība. Humānisms', 3.
  • Конспект 'Klasvadība. Humānisms', 4.
  • Конспект 'Klasvadība. Humānisms', 5.
Фрагмент работы

Pazīstamākie teorijas piekritēji un veidotāji ir – Tomass Gordons, Maikls Marlands, Karls Rodžers un Abrahams Maslovs (Klasvadība).
Humānisma populārākās metodes –
• Skolotājs darbojās kā konsultants un cenšas virzīt procesu uz pozitīvu iznākumu, toties nekādā gadījumā neietekmē bērna izvēli (Klasvadība).
• Uzslavu vietā lietot „Es ziņu” (Klasvadība).
• Izveido rutīnu klasē, kur skolēniem ir jaiesaistās sapulcēs, uzklausīt vienam otru gan par slikto, gan labo, uzticības apļa veidošana (Klasvadība).
• Izmantot konflikt risināšanas paņēmienus (Klasvadība).
• Veicināt attīstību skolēna pašdisciplīnā, skolotājs pats demonstrē kā strādā pašdisciplīna (Klasvadība).
• Jāveido patīkama atmosfēra klasē, kur tiek iesaistīti visi bērni, neviens netiek atgrūsts (Klasvadība).

Коментарий автора
Atlants