Оценка:
Опубликованно: 21.05.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 1.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 2.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 3.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 4.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 5.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 6.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 7.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 8.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 9.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 10.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 11.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 12.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 13.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 14.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 15.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 16.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 17.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 18.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 19.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 20.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 21.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 22.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 23.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 24.
  • Презентация 'Mācīšanās motivācija', 25.
Фрагмент работы

Definīcijas

Motivāciju parasti definē kā iekšēju stāvokli, kas uztur, vada un uztur uzvedību. Tas ietver “skolēnu enerģiju un vēlmi mācīties, efektīvi strādāt un sasniegt savu potenciālu skolā, kā arī uzvedību, kas izriet no šīs enerģijas un spēka. Motivācijai ir liela loma skolēnu interesei un baudīšanai skolā un studijās (Martin, 2003)

Motivācija un akadēmiskie sasniegumi
Akadēmiskos sasniegumus nosaka ne tikai prasmes vai intelekts, bet arī tas, cik motivēti ir sasniegt rezultātu. Augstā motivācija mācīties ir saistīta ar akadēmiskajiem panākumiem (Linnenbrink & Pintrich, 2002).
Turpretī motivācijas trūkums mācīties ir saistīts ar zemiem sasniegumiem un paaugstinātu mācību pārtraukšanas līmeni (Kushman, Sieber & Heariold-Kinney, 2000). …

Коментарий автора
Atlants