Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 1.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 2.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 3.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 4.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 5.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 6.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 7.
  • Конспект 'Mākslā nepieciešamo izziņas procesu veidošanās bērniem ar garīgās attīstības tra', 8.
Фрагмент работы

Bērnu mākslas darbība sākas ar reālās īstenības objektu izzināšanu.
Visus izziņas procesus dala divās grupās: pirmajā grupā ietilpst sajūtas un uztvere – tie ir īstenības tiešās, sensorās jeb jutekliskā atspoguļošanas procesi; otrajā grupā ietilpst priekšstati , atmiņa, domāšana un iztēle. Šie procesi atspoguļo īstenības parādības netieši, abstrakti, operējot ar sajūtu un uztveres procesos gūto informāciju.

S A J Ū T A S
Īstenības izziņa sākas ar sajūtām. Par apkārtējās pasaules krāsām un skaņām , par priekšmetu formām un materiāla īpašībām mēs daudz uzzinām ar mūsu sajūtu orgānu palīdzību.
Sajūta ir visvienkāršākais izziņas process, kas atspoguļo priekšmetu un parādību atsevišķas īpašības tajā brīdī, kad materiālie kairinātāji iedarbojas uz atbilstošajiem sajūtu orgāniem.…

Atlants