-
Automobiļa teorija
Vidējās klases vieglais automobīlis
Mazda 6 MPS
Tehniskie dati:
Dzinējs:
2,3(2261cc), rindas 4 cilindru turbo
Transmisija:
1. pārnesums 3.583
2. pārnesums 2.238
3. pārnesums 1.535
4. pārnesums 1.171
5. pārnesums 1.085
6. pārnesums 0.853
Atpakaļgaita 3.831
Galvenais pārvads(1-4. pārnesums) 3.941
Galvenais pērvads(5,6,atpakaļgaita) 3.35
Izmēri un masa:
Garums(mm) 4765
Augstums(mm) 1430
Platums(mm) 1780
Garenbāze(mm) 2675
Pašmasa(kg) 1665
Pilna masa(kg) 2085
1. Motora ārējā ātruma raksturlīkne
…
Kursa projekta nodaļas: 1. Motora ārējā ātruma raksturlīkne: 1. grafiks: jauda un griezes moments; 2. grafiks: īpatnējais degvielas patēriņš un stundas degvielas patēriņš kā funkcija no motora griešanās ātruma (kloķvārpstas apgriezieniem). a. vislabāk izmantot izgatavotāja parādītās līknes; b. grafikiem jābūt savstarpēji precīzi saskaņotiem: par pamatu ņem vienu grafiku (griezes momentu), nākošos aprēķina; c. izmanto tieši 11 griešanās ātruma vērtības, ieskaitot min, Mmax, Ne nom, vienu vērtību virs Ne nom (ja nav apgriezienu ierobežotājs) u.c. 2. Motora slodzes raksturlīkne: īpatnējais degvielas patēriņš un stundas degvielas patēriņš, kā funkcija no motora jaudas pie visām apgriezienu vērtībām. a. izmantot sekojošas motora noslodzes: 5%, 10%; 20%; 40%; 60%; 80%, 100%. b. ja nav precīzu ražotāju datu, aprēķinam izmantot empīriskās formulas vai grafikus par ge atkarību no apgriezieniem un noslodzes (divi koeficienti); c. ievērot, ka šīs empīriskās formulas par motora noslodzi uzskata jaudas vai momenta attiecību pret maksimāli iespējamo lielumu pie katriem konkrētiem apgriezieniem (nevis pret maksimālo jaudu vai momentu) un to, ka dažās grāmatās empīriskajā formulā uzrakstītā gemin vietā domāts īpatnējais degvielas patēriņš pie nominālās jaudas. ...