Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.11.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 1.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 2.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 3.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 4.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 5.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 6.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 7.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 8.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 9.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 10.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 11.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 12.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 13.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 14.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 15.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 16.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 17.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 18.
  • Реферат 'Ārpuscenu faktoru ietekme uz pieprasījumu', 19.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Pieprasījuma vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Pieprasījuma definīcija    4
1.2.  Pieprasījuma līkne    4
1.3.  Pieprasījumu ietekmējošie faktori    5
1.4.  Ceteris Paribus nosacījums    5
2.  Pieprasījuma izmaiņu grafisks attēlojums ārpuscenu faktoru ietekmē    6
3.  Ārpuscenu faktori un to ietekme uz pieprasījumu    7
3.1.  Mājsaimniecības ienākumi    7
3.1.1.  Normāla prece    7
3.1.2.  Piesātinājuma prece    8
3.1.3.  Mazvērtīga prece    9
3.2.  Citu preču cenas    10
3.2.1.  Aizstājēji jeb savstarpēji aizvietojamas preces    10
3.2.2.  Papildinātāji jeb savstarpēji papildinošas preces    11
3.2.3.  Lietošanas ziņā nesaistītas preces    12
3.3.  Nākotnes paredzējumi jeb prognozes    13
3.4.  Sociālie un demogrāfiskie faktori    13
3.5.  Psiholoģiskie faktori    14
3.6.  Stihiskas nelaimes    14
3.7.  Valsts likumdošana    15
3.8.  Sezonālie faktori    15
3.9.  Pircēju skaits    16
3.10.  Pirkšana uz nomaksu jeb kredīta pieejamība    16
3.11.  Ienākumu sadale starp pircējiem    16
3.12.  Iedzīvotāju sadale    17
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras saraksts    20
Фрагмент работы

Pieprasījums (D) ir kādas preces vai pakalpojuma noteikts daudzums, ko pircēji par noteiktu cenu vēlas pirkt laika periodā.
No šīs definīcijas cilvēks, kas neorientējas ekonomiskajos procesos, varētu pieprasījumu identificēt ar patērētāja visu vajadzību kopsummu, taču tas nav pareizi. „Vēlos pirkt” šeit lietots nevis nozīmē „vēlētos, lai man tas piederētu”, bet gan tādā nozīmē, ka patērētājs ir sagatavojies šo preci pirkt un ir atvēlējis tai nepieciešamo naudu vai nu savu ienākumu, vai nu kredīta formā. Tādējādi ar pieprasījumu saprot efektīvo pieprasījumu jeb maksātspējīgās vajadzības, t.i., vēlēties un spēt nopirkt.
Vispārējā gadījumā pieprasījuma funkcija ir šāda:
qdn = f (p), kur qdn – pieprasītais daudzums,
p – preces vai pakalpojuma cena.…

Коментарий автора
Atlants