ja 82% veltīt dzīvokļu rādīšanai, un 18% komunikācijai, tad
82% no 79,88 stundām ir 65, 50 stundas, pa kurām ir iespējams satikt 62 cilvēkus
18 tikšanās - 8 līgumi
62 tikšanās = 62*8/18=27 līgumi
(27-8)/27*100%=70%
Secinājumi un priekšlikumi
Galvenā uzņēmuma problēma ir nespēja kvalitatīvi apkalpot visus klientus un izdarīt to savlaicīgi
Novērojums parādīja, ka kvalitatīvi tiek apkalpoti tikai 39% no visiem klientiem.
Lielāko darba laika daļu aizņem komunikācija ar klientiem, tāpēc nepietiek laika uz tikšanām ar katru klientu.
Klientu apkalpošanas uzlabošanai tiek piedāvāti 3 varianti.
Jauna darbinieka pieņemšana varētu palielināt katra darbinieka darba produktivitāti aptuveni par 5%.
Pienākumu sadale - 5,59%.
Darba organizācija - 70%.
…