Оценка:
Опубликованно: 16.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 1.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 2.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 3.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 4.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 5.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 6.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 7.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 8.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 9.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 10.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 11.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 12.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 13.
  • Реферат 'Glokalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Glokalizācijas raksturojums ( kā no globalizācijas nokļūstam līdz glokalizācijai )    4
  Glokalizācija un tūrisms    11
  Secinājumi    14
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    15
Фрагмент работы

Rakstot šo referātu autorei ir jācenšas noskaidrot, kas ir glokalizācija kā tā atšķirās no globalizācijas, kādi piemēri ir meklējami tūrismā, pēc tam arī analizēt šos gadījumus.
Mūsdienu sabiedrība ir pieņēmusi globalizāciju pašai to nenojaušot, kaut vai ieejot lielveikalā, mēs tur redzam plašu preču klāstu no visas pasaules, nerunājot par globalizācijas spilgto piemēru, Coca Cola. Tas pats jau arī norisinās citās mūsu dzīves sfērās. Ne jau tikai lielveikala produkti, bet arī kafejnīcu ķēdes, automašīnas, mobilie telefoni un tā šo sarakstu varētu turpināt ilgi. Bet ir jāatceras tas, ka uz pasaules dzīvo vairāk kā 6 miljardi cilvēki, kuru intereses un kultūra nav ne tuvu līdzīgas. Ar šo problēmu ir jāsaskaras lielajiem tirgotājiem, kuri vēlas izveidot pēc iespējas plašāku tīklu visas pasaules kontekstā. Lai iekarotu kādu tirgus daļu tie cenšas piemēroties vietējam tirgum, lai spētu iegūt vietējo uzticību un gūtu peļņu no viņiem. Kā lielie uzņēmumi gūst vietējo uzticību???
Atbilde ir glokalizē savus produktus un/vai pakalpojumus. Glokalizācija izpaužas dažādos veidos, darba turpinājumā tiks apskatīts, kādi paņēmieni tiek izmantoti, kā arī tiks apskatīt pasaulē zināmi brendi un kā šie uzņēmumi glokalizē savus produktus.…

Коментарий автора
Atlants