Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 1.
  • Эссе 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 2.
  • Эссе 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 3.
  • Эссе 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 4.
Фрагмент работы

Kooperatīvā mācīšanās ir viena no nozīmīgākajām interaktīvajām mācīšanās stratēģijām jeb to var arī dēvēt kā mācīšanās sadarbojoties. Sadarbība raksturo savstarpēji saistītu cilvēku sabiedrību, tāpēc ikviena sabiedrības tendence, virzība vai izpausme būs produktīvāka, ja mijiedarbības veids starp cilvēkiem, kas tajā iesaistījušies, izpaudīsies sadarbībā. Kooperatīvajā mācīšanā audzēkņi izmanto savu pieredzi, savus intelektuālos un emocionālos resursus, viens otru bagātina, māca un mācās. Kooperatīvā mācīšanās ietver divus mērķus – akadēmisko un sociālo.…

Коментарий автора
Atlants