Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.07.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 1.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 2.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 3.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 4.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 5.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 6.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 7.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 8.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 9.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 10.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 11.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 12.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 13.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 14.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 15.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 16.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 17.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 18.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 19.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 20.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 21.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 22.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 23.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 24.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 25.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 26.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 27.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 28.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 29.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 30.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 31.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 32.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 33.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 34.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 35.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 36.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 37.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 38.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 39.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 40.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 41.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 42.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 43.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 44.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 45.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 46.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 47.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 48.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 49.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse sākumskolā. Prakses atskaite', 50.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Raksturojums    3
1.  Vēroto stundu analīze    4
1.1.  Latviešu valoda    4
1.2.  Matemātika    5
1.3.  Dabaszinības    7
1.4.  Vizuālā māksla    8
1.5.  Sociālās zinības    9
1.6.  Mājturība un tehnoloģijas    10
2.  Vadīto stundu īsie plāni    12
2.1.  Latviešu valoda    12
2.2.  Matemātika    13
2.3.  Sociālās zinības    14
2.4.  Dabaszinības    15
2.5.  Mājturība un tehnoloģijas    16
2.6.  Vizuālā māksla    17
3.  Izvērtie konspekti vadītām stundām    18
3.1.  Latviešu valoda    18
3.2.  Latviešu valoda    21
3.3.  Matemātika    24
3.4.  Matemātika    27
3.5.  Sociālās zinības    30
3.6.  Dabaszinības    34
3.7.  Mājturība un tehnoloģijas    38
3.8.  Vizuālā māksla    41
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēniem bija jānoklausās un jāievēro izvirzītie kritēriji, lai darbs tiktu labi novērtēts. Skolēniem pirms darba sākšanas bija daudz jautājumu, kā ar vienu krāsu varēs uzzīmēt gleznu, bet sākot to darīt skolēniem patika un daži paspēja uzgleznot vairākas gleznas.
2. Kā mana kā praktikanta pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
2.1. Kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi?
Skolēni paši veidoja pelēkās krāsas dažādās nokrāsas, pašiem bija jāizlemj, kur būs tumšākas un kur gaišākas nokrāsas.
2.2. Kā mana kā pedagoģiskā darbība sekmēja skolēna sadarbības prasmju pilnveidi?
Skolēni labprāt dalījās ar saviem sajauktajiem pelēkajiem toņiem. Dalījās savā pieredzē par pelēko, kā kuram šķiet, ko un kā attēlot ziemā.
2.3. Kā mana pedagoģiskā darbība sekmēja radošās domāšanas prasmju pilnveidi?
Skolēni brīvi varēja darboties, pēc saviem ieskatiem, tikai bija jāatceras, ka jāglezno ziema, pārējo viņi varēja darīt kā vēlas.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Stundas sākumā tika izvirzīti kritēriji, kuri jāievēro gleznojot gleznu, stundas beigās, katrs varēja novērtēt savu darbu un klasesbiedru darbus.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?

Atlants