Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 1.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 2.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 3.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 4.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 5.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 6.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 7.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 8.
  • Презентация '5 - 7 gadus vecu bērnu sporta aktivitāšu raksturojums, uzdevumi un metodes fizis', 9.
Фрагмент работы

5 līdz 7 gadus veca bērna galvenās iezīmes, kas jāņem vērā sporta aktivitātēs
Fiziskā attīstība:
ekstremitāšu attīstība;
koordinācijas un līdzsvara attīstība;
dažādi attīstīta sīkā pirkstu muskulatūra
zēniem labāk attīstīta motorika;
meitenēm - sīkā pirkstu muskulatūra.
Kognitīvā attīstība
galvenā šī perioda iezīme - simbolu un jēdzienu apguve, citāda redzes leņķa attīstība;
uztveres procesos apgūst tēla kopsakarības un prasmi izdalīt būtiskākās pazīmes no kopuma;
apgūst krāsu, priekšmetu formu, telpas izplatījuma nosaukumus un izpratni;
ilustrāciju uztvere, izmantojot uzskati un aprakstu;
iegaumēšanas galvenā stratēģija ir atkārtošana;
5 gadus vecs bērns spēj vienlaikus operēt ar 7 informācijas vienībām;
uzmanība, pārsvarā vēl netīšā. 4-5 gadus veciem bērniem uzmanība ilgst 6-8 sekundes,6-7 gadus veciem bērniem 12-20 sekundes;
rotaļām ir liela nozīme kognitīvo procesu un saskarsmes procesu attīstībā;
lomu un sižeta rotaļu nozīme socializācijā.…

Atlants