Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integētais konspekts dabaszinībās', 1.
  • Конспект 'Integētais konspekts dabaszinībās', 2.
Фрагмент работы

Skolotāja aicina katrai grupai izveidot plosta modeli, no, viņuprāt, izturīgākā materiāla plosta izgatavošanai. Kamēr bērni veido plostu modeļus, skolotāja sagatavo ūdens tvertni un mudina grupas pulcēties ap to. Grupas ūdenī ievieto plostu modeļus un ar pūšanas vingrinājumu palīdzību, plostus pūs līdz otrai ūdens tvertnes malai. Rezultāti tiek fiksēti uz tāfeles.
Kad stafete ir izpildīta, skolotāja mudina bērnus veikt secinājumus, uzdodot tādus jautājumus kā: Par cik vai cik reižu augstākais rezultāts atšķiras no zemākā? Kādi ir ietekmējoši faktori, lai plosts peldēju uz priekšu (ātrums, masa u.t.t.)

Коментарий автора
Atlants