Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.09.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 1.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 2.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 3.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 4.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 5.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 6.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 7.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 8.
  • Реферат 'Pieprasījums un piedāvājums', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Teorija    4
  Patērētāju uzvedība un pieprasījuma likums    4
  Pieprasījuma līknes D analīze    4
  Ārpuscenas faktori un pieprasījuma izmaiņas    5
  Pieprasījuma līknes novirzes    6
  Piedāvājuma likums    7
  Piedāvājuma līknes veidošanās    7
  Ārpuscenas faktori un piedāvājuma izmaiņas    7
  Kā pārvietojas piedāvājuma līkne    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Фрагмент работы

Katrs no mums ikdienā sastopas ar pieprasījumu un piedāvājumu, tā ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa. Mēs paši veidojam gan pieprasījumu, gan piedāvājumu. Piemēram, darba tirgū mēs esam piedāvātāji, bet preču un pakalpojumu tirgū mēs esam tie, kuri veido pieprasījumu.
Es šo tēmu izvēlējos, lai smalkāk izprastu šīs norises gan teorētiski, gan “reālajā dzīvē”. Lai varētu izpētīt kā savstarpēji darbojas pieprasījums un piedāvājums, es izvēlējos SIA “Baltezers” kā piemēru.
Savu referātu es sākšu ar ieskatu teorijā, kam sekos SIA “Baltezers” darbības analīze un secinājumi, pie kuriem nonācu analizējot datus.
Pieprasījums (demand, D) ir pircēju – patērētāju un firmu – ekonomiskā uzvedība, kas vērsta uz preču iegādi atbilstoši viņu velmei (izvēlei) un maksātspējai noteiktā laika periodā. Tātad jēdziens “pieprasījums” izsaka sakarību starp preces vai pakalpojuma cenu un tās iespējamo pārdošanas apjomu, tas ir cenas funkcija.…

Коментарий автора
Atlants