-
Pedagoga personības loma dejas apmācībā jauniešiem
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Skolotājs | 4 |
1.1. | Prasības mūsdienu skolotājam | 5 |
1.2. | Pedagoga runas kultūra | 6 |
1.3. | Dejas apmācības pakāpes | 6 |
1.4. | Skolnieka dejas uztveres tipi | |
1.5. | Skolēna iepazīšana un raksturošana | 8 |
2.1. | Mācību priekšmeta mērķis un uzdevumi | 8 |
2.2. | Mācību priekšmeta obligātais saturs | 8 |
2.3. | Pamatprasības mācību priekšmeta apguvei | 9 |
3. | Sporta deju kolektīvu vadītāju un pedagogu ētikas kodekss | 9 |
4. | Bērnu-jaunatnes sporta deju attīstības programma | 14 |
5. | Pētnieciskās darbības raksturojums | 14 |
5.1. | Anketēšanā iegūto rezultātu analīze | 14 |
Secinājumi | 3 | |
Izmantotā literatūra | 23 | |
Pielikums - Lappuse darba vērtējumam | 23 |
Secinājumi
1. Rakstot studiju darbu, autors izmantoja teorētisko materiālu un anketēšanas metodi, autors secina, ka pedoga personībai ir loma dejas apmācībā jauniešiem.
2. Pētnieciskās darbības realizēšanai autors izvirzīja uzdevumu mērķa sasniegšanai – ar anketas palīdzību aptaujāt jauniešus vecumposmā no 16 – 21gadam un noskaidrojot, cik viņuprāt nozīmīga ir deja un pedagoga personības loma dejas apmācībā jauniešiem .
3. Izveidojot anketas un apkopojot visas jauniešu atbildes uz anketas jautājumiem, autors secina, ka pedagogu personībai ir loma dejas apmācībā jauniešiem.
4. Katrs pedagogs savās nodarbībās izmantot savas metodes, lai sasniegtu nodarbības mērķi un uzdevumus.
5. Studiju darba izstrādes procesā ir apstiprinājusies darbā izvirzītā hipotēze:
Pedagoga personības lomai ir ietekme uz dejas apmācību jauniešiem.
…